Články

Poštové zásielky, email a ich trendy v D ...

článok v mesačníku TREND 30.11.2017

Aký je vývoj v direct mailoch, emailoch, kedy považujeme response rate kampane za úspech. Na tieto a niektoré ďalšie otázky o trendoch v direct marketingu sme odpovedali v článku pre mesačník Trend koncom roka 2017. Link na článok nájdete: viac >>

Prečo využiť direct mail aj dnes

6 dôvodov pre klasický direct mail

Pri súčasných možnostiach on-line komunikácie, e-mailingu, sociálnych médií a ďalších kanálov, sa môžete pýtať ... Je direct mail stále efektívny? Aj keď náklady na online v posledných rokoch významne vzrástli a naopak na direct mail skôr klesali, je táto otázka namieste.

Direct mail zaznamenal vývoj aj vďaka web technológiám v rôznych smeroch. Tu je šesť dôvodov, prečo je to pri strategickej integrácii stále veľmi efektívny a relevantný nástroj pre vytv ... viac >>

DIRECT MAIL - súčasnosť a budúcnosť

V priebehu uplynulých rokov sme boli svedkami veľkého rozvoja technológií, ktoré otvorili dvere aj novinkám v direct maile. Nahliadnime spolu do minulosti, súčasnosti a budúcnosti direct mailu. viac >>

Fakty o direct maily

Direct mail generuje najlepšie inbound leady. Prejdime si fakty, pretože čísla neklamú. Tieto prekvapivé informácie o direct mailu môže aj trochu šokovať! viac >>

Content marketing

Content marketing generuje 3-násobne viac leadov ako tradičné formy marketingu, ale stojí o 62 % menej. viac >>

Kreatívne zásielky ÁNO či NIE? Nevyhnutn ...

Z našich skúseností kreativita – grafika, obrázky ap. ovplyvní response rate (počet reagujúcich) z približne 20%.
 viac >>

Je direct mailing "mŕtvy"?

Pomerne často počúvame tvrdenia, že direct mail (adresná poštová zásielka) v rámci direct marketingu už nefunguje a túto formu nahradí direct email. Ako je to v skutočnosti?  viac >>