Články

Kreatívny direct mail s onlinom nesúperí

Stále môže byť veľmi atraktívne a pritom osobné médium.

Kreatívny variant direct mailu má tiež formu listovej zásielky doručovanej poštou alebo kuriérom, má však vlastnú kampaňovú ideu, kreatívne spracovanie grafiky a textov a okrem papierových príloh môžu jej obsah tvoriť aj 3D predmety. Kreatívny tím má, pri dodržaní dizajn manuálu značky, pri jeho tvorbe voľnejšie ruky, pracuje s rôznymi formátmi obálok, listov a obsahu, a preto výsledkom môže byť veľmi atraktívne a pritom osobné médium.
... viac >>

Telemarketing zažíva renesanciu aj vďaka ...

O trendoch na trhu telemarketingu, telefonického predaja a našimi skúsenosťami a názormi na tento kanál sme sa podelili s mesačníkom TREND 21.2.2018 viac >>

Poštové zásielky, email a ich trendy v D ...

článok v mesačníku TREND 30.11.2017

Aký je vývoj v direct mailoch, emailoch, kedy považujeme response rate kampane za úspech. Na tieto a niektoré ďalšie otázky o trendoch v direct marketingu sme odpovedali v článku pre mesačník Trend koncom roka 2017. Link na článok nájdete: viac >>

6 dôvodov, prečo direct mail prežije

6 dôvodov, prečo direct mail prežije alebo prečo sa nebáť investovať do listovej marketingovej zásielky, ktorá v posledných rokoch zažila v priamom marketingu asi najväčší útlm. Prečo? Dozviete sa v článku z časopisu STRATEGIE 2017.
 viac >>

Prečo využiť direct mail aj dnes

6 dôvodov pre klasický direct mail

Pri súčasných možnostiach on-line komunikácie, e-mailingu, sociálnych médií a ďalších kanálov, sa môžete pýtať ... Je direct mail stále efektívny? Aj keď náklady na online v posledných rokoch významne vzrástli a naopak na direct mail skôr klesali, je táto otázka namieste.

Direct mail zaznamenal vývoj aj vďaka web technológiám v rôznych smeroch. Tu je šesť dôvodov, prečo je to pri strategickej integrácii stále veľmi efektívny a relevantný nástroj pre vytv ... viac >>

Aktuálne databázy 2016

Hneď v januári sme zaktualizovali 220.000 aktívnych firiem, 370.000 živnostníkov a databázy inštitúcii a profesných skupín SR. Aby ste rok začali s tými najlepšími výsledkami! viac >>

DIRECT MAIL - súčasnosť a budúcnosť

V priebehu uplynulých rokov sme boli svedkami veľkého rozvoja technológií, ktoré otvorili dvere aj novinkám v direct maile. Nahliadnime spolu do minulosti, súčasnosti a budúcnosti direct mailu. viac >>

Fakty o direct maily

Direct mail generuje najlepšie inbound leady. Prejdime si fakty, pretože čísla neklamú. Tieto prekvapivé informácie o direct mailu môže aj trochu šokovať! viac >>

Content marketing

Content marketing generuje 3-násobne viac leadov ako tradičné formy marketingu, ale stojí o 62 % menej. viac >>

3. aktualizácia B2B hotová

Práve sme ukončili tretiu veľkú aktualizáciu našich B2B databáz tento rok.
Za posledný rok klesol počet aktívnych živnostníkov v SR až o takmer 48.000! viac >>